Termeni de livrare

Pentru a primi comanda dvs. rapid și convenabil, vă propunem să utilizați serviciul de livrare al magazinului IZOLINE!
Avem propria noastră flotă de autovehicule, ceea ce ne permite să asigurăm livrarea materialelor în termenii conveniți. În cazul în care toate vehiculele noastre de transport sunt ocupate cu livrarea către clienți, partenerii noștri vin mereu în ajutor și veți primi comanda la timp!
Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji în privința materialelor dvs. - șoferii sunt responsabili de comanda dvs. de la momentul încărcării în mașină și până la livrarea pe șantier.
Puteți plăti comanda în numerar la livrare.

În ce interval orar se efectuează livrarea?
De la 08:00 la 17:00 în zilele lucrătoare și de la 8:00 la 13:00 în ziua de sâmbătă. Materialele vor fi livrate în termenul convenit cu dvs. În ajunul livrării, precum și cu o oră înainte de începerea intervalului de livrare, vă rugăm să rămâneți disponibili la telefonul furnizat - în aceste momente vă putem contacta pentru a stabili detaliile.

Cât timp durează livrarea?
Vom aduce comanda în ziua convenabilă pentru dvs. Pentru a afla dacă este posibilă livrarea în ziua în care se plasează și se plătește comanda, vă rugăm să contactați managerul nostru.

Care este costul livrării?
Costul livrării depinde de distanța dintre obiectivul nostru și depozit și dimensiunile comenzii (lungime, lățime, volum). Costul comenzii va fi confirmat de către managerul nostru în momentul acordării și confirmării comenzii.
În zona orașului Chișinău costul livrării este aproximativ 350 de lei. 

Cerințe privind accesul la obiectiv.
Livrarea se efectuează la obiectiv numai dacă există drumuri de acces destinate vehiculelor de marfă - un drum cu o suprafață plană și solidă, cu o lățime de cel puțin 3 metri și fără obstacole (coroane de copaci, cabluri etc.), și cu o înălțime de cel puțin 4 metri pe întreaga rută a vehiculului.
În cazul în care există restricții de circulație pentru vehiculele de marfă pe ruta de livrare, clientul este obligat să însoțească mașina și să asigure accesul și ieșirea fără obstacole de la locul de descărcare. În caz contrar, marfa va fi livrată la locul accesibil pentru mașina de transport, iar clientul trebuie să asigure preluarea mărfii în acel loc.
În cazul în care clientul nu răspunde la numerele de telefon indicate în livrare, nu poate primi marfa la timpul convenit sau nu respectă condițiile de livrare, compania noastră își rezervă dreptul de a refuza o nouă livrare a mărfii. Livrarea ulterioară se efectuează cu vehiculul clientului.

Descărcarea mărfii.
Descărcarea este responsabilitatea clientului și se face pe cheltuiala acestuia.
Clientul este responsabil pentru orice deteriorare a mărfii rezultată din descărcarea efectuată de el însuși.